Božićni los, pahuljica, atmosfera festivala, uređenje trgovine, naljepnicu na vrata ureda, naljepnica na prozor
1. Naše naljepnice izrađene su od super PVC materijala i izgledaju ljepše.
2. Nemojte uspoređivati naše naljepnice s onim lošim.Slike ili dizajn može biti isti, ali kvaliteta se razlikuje.
3. Molimo vas, pobrinite se da veličina odgovara za vitrine vaše trgovine ili vrata, zid i tako dalje Tako da, molimo vas, provjerite dimenzije proizvoda, kao što je prikazano u nastavku.
4. Mi utječemo na predložaka na papiru, možete ih izrezati i prenijeti na film.Film koji smo poslati zajedno, reusable.
Molimo vas pročitajte sljedeće upute.
5. Bilo koju boju koju želite, samo ostavite mi poruku, da biste pronašli broj boja, kao što je navedeno u tablici boja u nastavku. zadanu boju-na izbor.
6. Za dobivanje prilagođene veličine, dizajna, molimo kontaktirajte nas.
7. Molimo vas, provjerite veličinu prije postavljanja vaše narudžbe.
8. Za bilo koju željenu boju, molimo vas da ostavite poruku za praćenje.
Smjer i izbor boja
Pitanja i odgovori
Što je vaš glavni usluga?
Naša tvrtka Loripos ltd. u osnovi nudi različite opreme za trgovine, uključujući i vitrine, police i pribor za police, kao što su držači za naljepnice, trake za nositelje oznake, promotivni posteri / razglednice, super je ploču za poruke, naljepnice za ukrašavanje trgovine, ikone, alat za trgovinu, promotivni pokloni po mjeri, usluge za ispis logotipa, svakodnevne potrebe dućan i uniforme osoblja, tiskanice i tako dalje
Individualni dizajn, izrada uzoraka, veleprodaja, kombinirani, maloprodaja narudžbe su dobrodošli.Naš proizvod može pomoći poboljšati vašu prodaju i trenutna uprava.
Kako o isporuku?
Obrađujemo trgovac rezervacije/uzorak u roku od 3-7 dana.Vrijeme isporuke kurir iz Kine u većini zemalja iznosi 4-7 radnih dana.Ponekad carinjenje završena za nekoliko dana skuplji.To ovisi o vašoj obrade.Samo za nekoliko redova kurir (TNT/UPS/FedEx/DHL/EMS) može biti carinjenje. rok za isporuku e-upućivanje je 14-23 dana.Prioritetno Kine - još 18-27 dana.Da biste pojedinačno ili skupno naloga, mješovite narudžbe, molimo kontaktirajte nas, kako bi potvrdili dogovor i vrijeme izvršenja.
Da, nudimo besplatne uzorke ?!
Za male uzorke iz inventara vi samo plaćate transportu ili nudite nam svoj express-račun.Za izradu uzoraka ili OEM-ugriz, ne ustručavajte se kontaktirati nas za više informacija.
Kako o plaćanja i povrata novca?
1) primamo Alipay, West Union, PayPal, T / T. Sve glavne kreditne kartice prihvaćene preko sigurnog sustava za escrow.
2) Provjera plaćanja Alipay traje 1-2 dana.
3) Ako su narudžbe su vraćeni u Kinu zbog toga što kupci odbili održati carinjenje ili adresa/tel bili netočni pri isporuci, da ne bismo postali vratiti novac.Jer pri povratku upućivanje u Kina nam moraju nositi dvostruku transportu.
4) U slučaju štete, kao i obično, organiziramo nekoliko rezervnih dijelova kako bi se izbjegli problemi s ozljedama prije slanja, ili poslati nove odštete nakon što ste nas obavijestili o problemu.Ako imate bilo kakve komentare, molimo vas kontaktirajte nas, mi ćemo vam odgovoriti u roku od 1 dana.Molimo vas, ne ostavljaju loše komentare i ne podnese spor izravno, ne связываясь s nama.
Da li će se naplaćivati poreze ili naknade za obradu narudžbe?
Većina porudžbina biti isporučena kupcima izravno.Neke narudžbe može biti potrebna vaša podrška za carinjenje ili plaćanja poreza i tako dalje, kada dođu u vašu zemlju.Porez se naplaćuje svoje vlade.Kao i obično, prijevoznik će vam poslati e-mail ili nazvati vam predložiti neke datoteke, kao što su "faktura", za završetak carinjenja.Trebate samo ispuniti njihov zahtjev.Ako vam je potrebna naša pomoć u naplate, jednostavno ostavite poruku, da biste označili nas.Prije narudžbe budite sigurni da znate kako se održati carinjenje, i da ste suglasni s poreznom politikom svoje vlade.Prilikom narudžbe možete ostaviti poruku, da se ukaže nam svoj upit na pakiranju, otpremnici, računu i tako dalje, da će se izbjeći zastoje na carinjenje i porez.U nekim zemljama kao što su Brazil, Španjolska, primjenjivat će se stroga carinskim propisima.Po svim drugim pitanjima, ne ustručavajte se, prvo mi javite.
Što se tiče povratne informacije i usluge nakon prodaje!
Naši o pet zvijezdama vrlo važna za nas.Ako imate bilo kakav problem sa našom uslugom ili proizvodom, povezane s gubitkom, molimo vas da nas kontaktirate prije nego što ostavite komentare ili poslati spor.Mi ćemo odgovoriti i početi riješiti vaš problem u roku od 1 dana.Hvala vam za vaše strpljenje i razumijevanje.Mi, Loripos vam VIP članstvo i izvanredan servis dobar korisnicima na temelju naših izvješća o suradnji!