Naše male proizvode po defaultu šalju Yunda express, velike proizvodi mogu se obratiti službi za podršku korisnicima da se logistiku, svi proizvodi su bez izvora svjetlosti, ne, molim vas, obratite se službi za korisničku podršku da biste promijenili tereta
molimo vas, obratite se službi za podršku korisnicima
jamstvo kvalitete
Domaći, platforma
Tvornica, po mogućnosti veliki broj
Više savjeta na stil i veličinu za usluge kupcima
1. O razlici u boji
Sve fotografije u našoj trgovini napravio u svom prirodnom obliku.Će se razlike u boji zbog razlike između rasvjetom i zaslona.Svi kupci moraju biti svjesni da se slični problemi ne mogu biti ocijenjeni kao ozbiljne ili poslužiti kao osnova za pritužbe.
2. O veličini
Veličina se mjeri ručno.Zbog različitih alata i tehnika mjerenja pogreška može biti 2 mm. Molimo pogledajte tablicu veličina i detaljima procjene u skladu s vašim uobičajenim navikama nošenja i obavljanje kupovine sami.
3. O održavanju kupci
Ako je na vaš upit nije moguće dobiti odgovor na vrijeme, možda i opseg zahtjeva prevelika ili sustav ne uspije.
4. Predanost kvaliteti proizvoda
Postoje zapisi o kvaliteti i podataka o proizvodnji proizvoda.Što se tiče proizvoda, onda mi strogo provjeriti cijeli proces proizvodnje, a zatim spakirati i poslati proizvode nakon potvrde o osposobljenosti.
5. Cilj održavanja
Brz, jak, precizan, pažljiv i pun entuzijazma
6. Cilj održavanja
Kvaliteta usluge se povećava zadovoljstvo kupaca
7. Načelo usluga
Jamstveni period za ovaj proizvod iznosi 5 godina.Za vrijeme jamstvenog roka, davatelj popravi i zamijeniti oštećene dijelove iz razloga kvalitete.U slučaju oštećenja dijelova po isteku jamstvenog roka naplaćuje samo troškove rezervnih dijelova.U slučaju oštećenja opreme uzrokovane ljudskim faktorom kupac, stranka će ili popraviti ili изымет rezervni dijelovi za troškove proizvodnje.
8. Način prijevoza
Ako tijekom prijevoza bilo kakvih oštećenja, mi ćemo snositi za to odgovornost.Naša pakiranje robe dostavlja vam je u dobrom stanju.Napomena: Kupac primio proizvod, molimo vas, provjerite nije li proizvod oštećen.Ako imate bilo kakvih oštećenja, molimo vas, pošaljite nam sliku za potvrdu u roku od 72 sata, i mi smo pravovremeno ćemo ga poslati za vas.Ako to traje predugo, mi nismo za to odgovornost, i, molimo vas, žao nam je.
9. Upute za transport
Općenito, postoje dva načina isporuke: logistike i ekspresne dostave
Odgovor: Prednost logistike u tome, da se prijevoz najjeftiniji, ali nedostatak je što se malo поджимает.Nakon dolaska primatelj mora ići na stanicu dolaska pokupiti robu; Nakon dolaska logistike robe primatelj će obavijestiti o tome na telefon, i on će morati da se samo uzeti osobnu iskaznicu, pokupiti robu.
B: Prednosti ekspresne dostave su brzi transport i dostava "od vrata do vrata" (u okviru kurirskim), dok su nedostaci su relativno skupi prijevoz.Ako to nije hitno, obično preporučuje poslati robu na odjel logistike.
10. Zamjena oštećene robe
Unatoč činjenici da je ambalaža naših proizvoda vrlo je izdržljiv, jer on prenosi trećoj strani za transport i distribuciju na velike udaljenosti, postoji rizik transporta.Neizbježno сдавливание žarulja, osobito абажуров od staklenih proizvoda.Ako ustanovite da nijanse ili pribor oštećeni pri nabavi roba, molim vas, odmah nam se obratite i napravite fotografije oštećenih pribor, i mi ćemo poslati pribor vam kurir.
11. Predanost proizvod:
Osigurati visoku pouzdanost naših proizvoda, biramo najkvalitetnije materijale.Pod istim konkurentne naša tvrtka iskreno i korisno će vam ponuditi tablica lampu kreativni art-постмодерн jednostavan blagovaonica okrugli stol nordijsko stropne lampe spavaća soba, blagovaonica stropne lampe